Potaž od cvekle i krompira

 

Potaž od cvekle i krompira
Serves 2
Cvekle su jedinstveni izvor betaina, nutrijenta koji štiti ćelija od stresa. Takođe, betain smanjuje upalne procese, jača imuni i kardiovaskularni sistem.
Write a review
Print
Sastojci
  1. 6 krompira (600g)
  2. 2 cvekle (400g)
  3. Kokosovo mleko 400ml
  4. 1 limun
  5. 2 kašičice korijandera u prahu
  6. 2 kašičice tucane crvene paprike
  7. 1 kašičica kima u prahu
  8. 2 čena belog luka
  9. So i biber
Za krutone
  1. 4 krompira (400 g)
  2. 1 kašičica čilija
  3. So, biber i maslinovo ulje
Priprema
  1. Zagrejte rernu na 200°C. Poređajte cveklu sa korom u tesiju za pečenje i pecite oko sat vremena.
  2. Dok se cvekla peče, ogulite krompire (samo one koji idu u supu) i stavite ih u šerpu sa hladnom vodom. Stavite krompir da se kuva oko četrdeset pet minuta.
  3. Ukoliko želite da napravite krutone od krompira, iseckajte ostatak krompira (ne morate da ih ogulite) na male komade i stavite ih u tepsiju sa dosta maslinovog ulja i dodajte tucanu papriku, so i biber po ukusu. Pecite oko četrdeset pet minuta, dok spolja ne postane hrskav.
  4. Kada je cvekla gotova, ostavite da se ohladi. Potom skinite koru, isecite cveklu na komade i stavite je u blender. Procedite krompire koji su se kuvali i dodajte ih u blender zajedno sa limunovim sokom, kimom, belim lukom, korijanderom u prahu i kokosovim mlekom. Dodajte malo soli i bibera po ukusu. Blendirajte dok ne dobijete glatku smesu, ako vam se čini da je smesa previše gusta, dodajte vodu dok ne dođete do željene konzistencije.
  5. Sipajte supu u šerpu i zagrejte je do savršene temperature.
  6. Servirajte uz pečene krompiriće.
Tatjana Popovic | Certified Health Coach http://www.totallywellness.rs/

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *